Friday, December 22, 2006

مشکلِِ انتخاب

در انتظاری گنگ و مبهم به سر میبرم و مزید بر آن در کشاکش انتخاب بین این و آن. گاهی داشتن گزینه ای برای انتخاب بسیار دلهره آورتر از نداشتن آن است. گزینه هایی که انتخاب هر یک تو را به دنیایی جدید رهنمون میکند.
زندگی من در این گاه خودآگاه به دو راهی دیگری رسیده است. راهیش در این دیار و دیگریش به آنسوی کره خاکیست. و من باید راهی را از این دو راه برگزینم در زمانی به کوتاهی نیمِ ماه. دلهره امانم نمیدهد لحظه ای. از ساعت و ثانیه ها می ترسم.
گاهی می اندیشم به این دیار، که اگر بمانم ثمره‌ُ چندانی جز دادن گزینه ای دیگر برای انتخاب نخواهد داشت. شاید گزینه بعد گزینهُ بدی نباشد. اما چه کنم که هنوز دستم به جایی بند نیست. و این راه، راه چالش و جدال است.
گاهی به آن سوی کرهُ خاکی می اندیشم. وعده هایش دلفریب است. اما چه کنم که آنچه می خواهند خواهش من نیست. خوش میدهند ولی نیک میدانم که در آنجا روز هایم به شادی و پویایی اینجا نیست.

1 comment:

Anonymous said...

I hope you can find the best way